Thursday, March 1, 2012

UjianMu, Ketenanganku

Bismillahirahmanirahim~

Ya Allah, terima kasih, Alhamdulillah kerana kau telah mengurniakan kepadaku harta yang paling berharga buatku iaitu ibu bapa <3

Merekalah segala-galanya...

Dunia...
Semakin banyak ilmu yang dicari dan diteroka...
Semakin banyak ujian dan cabaran yang Allah hadiahkan buatku..
Terima kasih ya Allah..

Allah tahu aku mampu menghadapinya..
Allah sentiasa bersamaku untuk berhadapan dengan dunia ini...
Allah kuatkan hati aku supaya tidak muudah jatuh dalam tipu daya syaitan..
Aku bingung..
Aku keliru...
Aku bersedih...
Allah tempatku mengadu...
Allah faham dan tahu situasi aku..

Wanita...
Seorang insan yang sangat lemah..
Perlukan bimbingan yang halus seniya...
Yang perlukan ilmu untuk menghadapinya...
Yang sentiasa mencari jalan untuk keluar dari kepompong yang membelenggunya..

Ajarkan aku...
Didiklah aku...
Mak ayah, guru-guru, sahabt yang dikasihi.

*Saya sedia dibantu, dididik dan dipandu....^_~
Mak, jangan risau dan susah hati pada anak mak ye. Mak doakan yang terbaik untuk balqish pon sudah mencukupi. Allah penentu segala kebaikan ...insya Allah, ade rezeki, ade jodoh...kite akan bertemu dengannya. Allah takkan bagi ap yang kit inginkan dan mahu, tetapi Allah akan kurniakan kite apa yang kite perlu dan TERBAIK untuk kite....

No comments:

Post a Comment