Tuesday, January 17, 2012

Maafkan saya sangat2...maaf..maaf...

Assalamualaikum...
Awak semua maafkan saya sebab dah tersangat lama saya tak update blog ni...
Maaf sangat-sangat :(





Alhamdulillah,saya sihat sejahtera ;) saya harap awak semua pun sihat sentiasa,semoga Allah merahmati kamu.
Saya sekarang belajar kat Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Islam, Bangi.
Alhamdulillah,dah habis satu semester saya kat sana ;)
Saya ambil major Bahasa Arab dan minor English Language dan Pendidikan Islam...

Emmm...banyak pengalaman yang saya dapat sepanjang berada kat sini...persahabatan, ukhuwah, keyakinan and bla...bla...hehehehe...
Lahhh...kalau nak cerita semua panjang sangat la,hahahaha,,ape yang penting saye gembira kat sini...

Maaf,bukan saya tak nak hantar post baru, tapi kekadang saya tak sempat dan sibuk..
Ah,itu alasan je kan?
Ape pun,saya minta maaf sangat2 pada awak semua.
Ramai jugak yg bertanya pada saya kenapa dah lama tak update, tapi saya akan akan 'SIBUK'..
Itula saya, kelemahan diri dan kekurangan.




Tentang diri saya, tak banyak berubah..
Insya Allah, saya akan perluaskan lagi medium dakwah..salah satunya adalah penulisan kat blog ni ;)
Alhamdulillah, sekarang ni saya join ITC (Intelligent Teacher Circle) A.K.A usrah ;) saya lajnah Usrah dan Disiplin...hehehe..insya Allah

Sekarang baru mula semester 3 minggu, ada gak aktiviti yg kami rancang...
Baru2 ni kami buat Explorace antara usrah,huhh...memang seronok! wohha!!!
Dapat tambah ilmu n merapatkan ukhuwah sesama ahli...

Awak semua, insya Allah,dalam area minggu depan saya akan post entry special untuk awak semua ;) hehehe...isshhh,tunggulah dulu...

Awak, doakan saya buat yang terbaik ye ;) saya nak istiqamah dalam ibadat...
Saya nak cuba berubah kearah kebaikan...doakan saya ye ;)

Ya, heheehe...saya ade seorang sahabat, setiap kali jumpe rakan-rakan die, mesti dia cakap 'doakan ana ye' hehhe....kelakar pon ade sahabat saya ni ;)
Bukan ape, kadang-kadang saye pon ketawa sendiri sebab, hahahaa...saya pon tak ttahu ;) tapi kalau awak ade kat tempat saya mesti awak pon ketawa..
Jangan risau sahabatku, aku sentiasa mendoakanmu ;)

Ok, dah dekat satu pagi ni..saya say good bye dulu...esok ade kuliah awal pagi..hehhe ;) Ape pon, saya harap kita masih lagi sahabat dan akan sentiasa berkongsi ilmu dan fikiran ;) AIWAH....MARHAH!MARHAH!

No comments:

Post a Comment