Tuesday, January 17, 2012

Mujtahid jiddan! ;)

Assalamualaikum..
Apa khabar semua ? ;)
I hope awak semua sihat sejahtera hendakNya...
Ok, senyum dulu! hehehehe....manis pun :p

Saya sebenarnye masih dalam kuliah lagi ni. hehehhe....saje nak isi masa kosong ;)
Alhamdulillah, hari ni banyak input yang saya dapat dengan pensyarah ^_~
Pengalaman beliau, motivasi beliau untuk memajukan diri dan kehebatan saya 'speaking LONDON' hahahaha...!! yup, saya berlatih cakap English dengan kawan2 ;) alah, broken je,yg penting kite mencube... ;)



Maafkan saya,secara jujur...saya tak pandai nak bermadah,penulisan saye pon masih banyak lagi perlu dibaiki.Saye hanya nak berkogsi dgn awak semua tentang diri saya,ape yg saye rase....saya adakan blog ini utk peringatan diri saye yg selalu lupe ;)

Ape pon, saya nak ckp di sini, JAGA HATI, JAGA DIRI, HIASI PERIBADIMU DENGAN AKHLAK YANG MULIA ^_~ selamat beramal!

No comments:

Post a Comment